In my life

In my life

onsdag 28 september 2011

RunKeeper

Onsdag. Lillördag och solen skiner. Även idag *yes*.
Har just avverkat en timmes promenad och bidragit med att vara skol/dagis-sällskap till killarna. Ida var tvungen att köra tidigare idag, vilket innebar att jag tog med mig även Ville och Ella till skolan när Thedor skulle lämnas. Vi blev lite sena, så T knackade på och öppnade och sa "Ursäkta att jag e sen". Bra Theodor. Så stolt över mina killar som är artiga. Oftast i alla fall. Tjat tjat ger resultat ;-)

När Theodor var lämnad gick vi en runda innan Ville skulle lämnas. Lämningen gick bra oh dem var redan ute då vi kom, så traktorerna lockade lille buset fint. Fick en springandes Ville emot mig och en låååång kram. Älskvärt! Gick där ifrån med ett stort leende och powerwalkade vidare med Ella en timme. Använder mig oftast av appen Runkeeper när jag går/springer. Tycker den är bra och man ser hur fort man tar sig fram, hur lång tid man varit igång, hur många kcal man förbrännt och en översikt över där man tagit sig fram. Kolla på bilderna nedan så ser ni. Toppen tycker jag i alla fall.


Theodor har valt Ellas outfit bestående av:
Jeans och strumpor från p.o.p, Nova Star tröja under
favorit munkjackan från Gant.
Han har bra smak, Theodor.


 Sällan det blir bilder på mamman själv...
So here I am! :-)



 Igår kom skolfotona på Theodor.
Han blev bra tycker jag..men vad hände med hårfärgen?


 Översikt på appen jag skrev om... Detta är min morgonrunda
som jag jag gick.


Nu ska jag ta och ge Ella lite smakis...
Majspurén diggas kan jag säga :-)


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar