In my life

In my life

lördag 10 september 2011

Skummeslöv del.2

Igår kväll kom Håkans brors-son (Skriver man det så?) Fredrik till stugan också tillsammans med sin sambo Kajsa och deras lille nytillskott Gustav 2 veckor. Att de växer så fort! Nu är ju Ella ganska så lång men alltså....Hon såg ut som om hon vore 1 år bredvid honom ha ha. Fredrik och jag tycker alltid det 'r kul att ses då vi "känt" varandra i 17 år och suttit barnvakt tillsammans åt Seiborgs barn många gånger. Och nu som sagt, är vi föräldrar själva...Känns märkligt ibland.

Vi åt god mat och Håkan grillade i sitt coola utekök :-)  Han var så nöjd så hi hi. Jag la ju upp små bilder i förra inlägget men klickar ni på dem blir de större och klarare, för er som inte vet ;-)

Idag tog jag en morgonpromenad till havet och igår när vi anlände till Skummet, så hade de inte kommit så jag o barnen gick ner till stranden och njöt och kollade in alla tusentals snäckor som kraskade under skorna. Dem gick inte att undvika om man säger så.
Ella somnade av vågornas brus efter lite snosande och gosande i sin snuttis...










Måste bara avsluta med denna söta bild på Victor och Theodor som somnade såhär igår kväll
i Victors säng. Så söta hi hi.



Dags för mig att nana kudden nu också. I morgon lunch kommer Ida och Ville hem igen. Mysigt! Så i morgon kväll lär det väl bli söndagsmys som alla andra dagar i vår familj också har ha ha. Jag säger ju det...Vi är familjen Mys. Jag ska i alla fall börja vår söndag i morgon med en lång powerwalk. Theodor ska få cykla och Ella, ja hon får chilla i sina gosiga vagn :-)

Natti natti!

1 kommentar: