In my life

In my life

fredag 9 september 2011

Måndag - viktig dag

Ska snart ta en promenad i solen med Ella innan Theodor ska hämtas på skolan. Ella sov till 05 i morse, åt, somnade om och sov till 08.30. Theodor och jag var uppe kl.07 och fixade till oss innan han skulle till skolan. Igår när vi var på föräldramötet hängde det teckningar som barnen hade ritat, då de ritat av en kompis hihi. Kul tyckte jag och var ju så klart tvungen att fota Theodors konstverk och han själv också.



Theodor har ritat av en klasskompis

 och här har vi Theodor :-)



 Jag, Lotta Grey och Ella.
Vad gör Lotta hemma hos oss? You know.... Mer info kommer snart. På måndag, så läs då!!!


Nu vaknade Ellisen igen efter en liten skönhetssömn, så nu blir det mat och promenad!


Kram

1 kommentar:

  1. fina ni e min vän :) du och kändiseliten.. LOVA mej blir det kändisfester ska ONKAN med på en dem..jag ska snorta MÅNS Z sniffar... sniff sniff..

    SvaraRadera