In my life

In my life

lördag 10 september 2011

Lager 157

Snart är denna lördagskvällen slut, men dessförinnan ska jag visa lite bilder från vårt dygn i Skummeslöv hos min underbara familj Seiborg. Min "andra-familj" där familjens tre barn (nu 19, 16 och 11 år gamla) är som mina småsyskon, då jag har varit barnvakt sedan den äldsta var 1 år. Nu är det mina barn som är yngst och tas väl hand om när vi ses. Igår körde jag dit med Theodor och Ella för att spendera kvällen, natten och halva söndagen tillsammans med dem i deras sommarhus. Ett lyx-sommarhus i mina ögon.

På vägen dit körde vi inom Höganäs och Lager157 där jag mest skulle kolla men som jag hade velat tömma halva butiken innan jag körde vidare. Jättemycket snyggt hittade jag men det som fick följa med mig hem var endast ett par svarta byxor från LUNDMYR, till Ella som hon ska få i julklapp. Svarta med Lundmyrs broderade hjärta på framsidan, samt en broderad text på rumpan - Busunge och så klart ett hjärta. Dem var jättesöta och ja, det fanns masssssor!
Här är ett axplock av allt!

Ville hade vart söt i en sån här...

LUNDMYR
 Massa fint från SVEA

Snälla barn i butiken :-)


Gosiga stickade halsdukar som är stickade som ett stort O

Andra gosiga mössor, vantar och halsdukar.

Vy från entrén


Helt klart värt en dagsutflykt om man nu vill dra iväg på lite shopping ;-)


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar