In my life

In my life

onsdag 14 september 2011

Athjooo och lite snörvel

Lite halvsjuk en dag som denna och det är så segt. Rastlös och vill ut och powerwalka samtidigt som huvudet känns tugnt och det bultar bakom ögonen. Då känns det ändå som vilan vinner över promenaden.
Vet inte alls hur vädret är i resten av landet men till Skåne har i alla fall hösten kommit och blåsten med den. Att regnet kommer samtidigt som blåsten gör inte dagarna bättre. Jag tycker verkligen inte om blåsten. Bor jag i fel del av landet? Ja, troligtvis haha.. Eftersom det blåser mycket i Skåne.

Ska krypa ner under filten i soffan och vänta på att klockan ska bli halv två då hämtning av killarna börjar. Theodor ska ta med sig en kompis idag igen. Samma som igår och det är så kul och se att de har så roligt tillsammans. Gissar att det blir WII-spelande idag också. Theodor införde tillsammans med oss tre dagar i veckan som han får spela på, annars blir det lätt varje dag och jag tycker det är för mycket. Barn behöver röra på sig och använda sin fantasi och leka med leksaker. Speldagarna han valde blev tis, ons och lörd. Bra val tycker jag, så nu kör vi på det.


För övrigt så pågår omröstningen på mama fram till den 17 september så vill ni ge mig en röst så gå in på länken nedan och följ instruktionerna.


http://www.mama.nu/Arets-mama/Arets-Hjaltemama-kandidat-4-Carola



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar