In my life

In my life

torsdag 8 september 2011

Föräldrafräff

God morgon!
Har vart vaken sen kl.06 och lämnat Theodor på skolan och sagt hej då till Ida och Ville som skulle på Knopp-premiär i skogen tillsammans med våra grannar. Ja, Knopparna är de minsta, sen kommer Knyttarna och efter det Mulle. Men någonstans ska man ju börja, så idag blir vår lille Ville en knopp *sött*.
Det blev dessutom en hel del packande i morse för i eftermiddag åker Ida och Ville till Kalmar, så det blir jag, Theodor och Ella i kväll. Sen i morgon em/kväll åker Theodor till sin pappa så då blir det tjejhelg för mig och Ella. Vet inte vad vi ska göra... Ella sover ju fortfarande väldigt mycket. Igår sov hon två långa tillfällen. Mellan 3-4 timmar per gång, så henne såg jag inte mycket utav. Dock mer tid över till grabbarna grus, som vill göra bus ;-)
Nä, det blir nog att hyra en film i alla fall och köpa en stor godispåse med mina favoriter i. Det var längesen jag köpte lösgodis, och jag fattar inte varför jag säger att jag ska köpa en stor påse jämt. Det jag fattar ännu mindre är varför jag ens gör det? För jag får ändå alltid ont i  magen efter några bitar och så står påsen där sen.. Slutar alltid med att jag slänger det för jag inte ska äta. Kanske räcker med en tablettask :-)

Vädret vet jag inte hur det ska bli, men blir det sol så kommer jag nog köra till Malmö och gå en lång härlig promenad i västra hamnen och i en stor park. Får passa på innan allt grönt försvinner. Jag tycker inte alls det är lika skönt att vara ute och gå när det är tomma kvistar på träden och kall blåst. Nä, inget för mig.

Ella och jag ska på BVC träff om en stund och idag blir det premiär för det. Kul att se vad det är för föräldrar där, om man känner igen någon. Dalby är ju inte så stort precis. Ellisen sover nu i all fall så vi får se...Massage stod på schemat så stackarn får väl väckas med att direkt bli avklädd och få kalla händer på sin varma gosigt lena mage.
Men massage är ju aldrig fel, så det blir nog bra. Även för lilla tjejbur/Ella/JamJam osv.....

Kram!

1 kommentar:

  1. Jag äter inte ens skiten. Slutade för 4 månader sen. Inte för att jag är "rädd" för kalorierna utan för att man mår så jävla dåligt av det. Nu äter jag istället proteinbar el proteinkräm (pulver blandat med lite mjölk som får stå ett tag) om jag blir sugen på nåt

    SvaraRadera