In my life

In my life

lördag 24 september 2011

Härlig lördagkväll



Fortfarande utan min lilla fru och nu sover barnen sedan länge. Vi har haft en mysig dag med 4 timmars utomhuslek i det underbara höstvädret, vi har haft soffmys med snacks och film. Blev Eeeeemil även i kväll. VIlle snöade in på Pippi ett tag men nu hägrar Emil i Lönneberga och det värsta/bästa är att han tar o gör samma hyss som honom också haha. Ja, vissa små hyss är ju lite kul men ja.... Antar att detta bara är en början för vår lille lintott, han kan han *s*.

Hade lite fotosession också av Ella och försökte få med Ville också. Fina syskonbilder på de båda men icke.. Ville for iväg och skulle kolla på bilderna istället. Så det fick bli Ellisen på bild och gud så söt hon ÄR, vår lilla sessa!
Det var så många fina foton men de var tagna då hon ligger och visa sin lilla rumpa och sådana foton vill jag inte ha på bloggen.

Snart, snart kommer min älskade fru hem från kursen som hon varit på sen 07 i morse. I morgon blir det utbildning för henne igen...sista dagen så medan hon är där ska jag o barnen träffa Cecilia och hennes lille Theodor som är två månader. Det blir kul!

I morgon är sista dagen som det går att rösta på Årets hjälte-mama. Inte för att jag tror jag vinner men det är lite kul att jag leder gillandet på facebook och det som är ännu roligare är att ingen mindre än min favorit Pernilla Wahlgren hade lagt upp två av kandidaterna på sin blogg och en av dem var jag *ler stolt*. Det gjorde mig glad!

Nähä, dags att avsluta för idag.
God natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar