In my life

In my life

tisdag 31 januari 2012

Energi lös

Antingen är jag bara så jätte jättetrött på denna vintern, mörkret och kylan eller är jag trött för att jag inte längre äter godis....men igår och ännu mer idag har vart helt kaos i min kropp. Den skriker "SOVA"!!! Mitt på dagen då jag inte har tid att sova. Och idag har det tagits kort på massa kläder som ska läggas ut på Tradera. Mycket sparar vi men allt går inte att spara på. Jo, det går men ja...det blir lite för mycket då kan jag (vi) känna. Sparar ni mycket av era barns kläder?

Jag själv lekte ju med stora dockor när jag var liten och att klä på och av mina gamla bebiskläder på dessa dockor var ju mitt största nöje..och är fortfarande haha. Men nu får barnen kläderna istället :-)

Fick hem två filmer igår som jag vann på Tradera. Av samma säljare vann jag bägge två så det var bra och för 112:- fick jag hem min nya favorit komedi "Brides maid"eller vad den heter och "Kyss mig".
Den var jag tvungen att ha av två anledningar. 1. En gay film är alltid kul att ha när det väl kommer någon, dessutom var den bra (vi såg den på bio). 2. Jag var statist i den och då måste man ju så klart ha den :-)

Nu nanar killarna och Ella leker nöjt med en spänne på golvet. Små barn roar sig lätt...
Ida är och har pass och när Ella somnar ska jag defenitivt gå och lägga mig och kolla en film som jag kan somna till. Hur gött är inte det...



Ville, vårt lilla bus!


Ella, det andra lilla buset

Största nöjet är numera att ställa sig mot allting och hon är duktig minsann.
Släpper ofta en hand och håller i sig nätt i den andra. Hejja Ella!
Men vänta gärna lite till med att gå är du snäll....

Längesen Theodor var med i bloggen tänkte jag på nu, men han är alltid hos kompisar
efter skolan så foto har inte tagits på den lille mannen på ett tag.
Får haffa honom i morgon ;-)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig blogg! Kan du länka till ditt tradera konto?

    SvaraRadera
  2. http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=805508

    Här är länken till mitt tradera konto :-)

    Mvh Carola

    SvaraRadera