In my life

In my life

måndag 23 januari 2012

Mina minisar och en gammal

Äntligen är Ellas ögon bättre. I alla fall på dagarna men på morgonen är de fortfarande lite geggiga.
Så tröttsamt med alla sjuka barn nu. Man blir så låst och det är lite meckigt när man är hemma med tex sjuk Ville och så måste man ändå till skolan och lämna Theodor i skolan och sen hämta. Ibland kan Ida lämna på morgonen och det är ju bra. Men sen vill man hitta på något på dagarna också ibland men ja...
Vi får hitta på innemys istället :-)
Jag är fortfarande jättesugen på att baka Cake pops så jag måste nog snart prova!
Om inte innan så blir det i alla fall till MeAndI partyt jag ska ha den 6/2.


Ella i sin leksakskorg som hon själv hade hällt ut alla leksaker i och tagot bort tyget i. Busa!

Titt uuut!


Min lille snygging!


Alltid lika glad när jag får han på bild, lille charmören!



Gammelsmurfen som Ville tyckte så äcklig ut haha.
"Mamma, muffen äckil" Haha


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar