In my life

In my life

lördag 21 januari 2012

Cake pops

God morgon!

Min kväll igår gick åt till att kolla P3 Guldgalan på SVT och kolla in recept på hur man gör cake pops. Jag är hur sugen som helst på att prova. Måste bara först köpa pinnar och det har de på Panduro som närmst och de har ju stängt idag. Jag hittade massa fina jag skulle vilja göra och de nedan (Hello Kitty), tänk va söta de vore på Ellas 1-årsdag. Men jag vet i sjutton hur man gör dem... :-)



Idag skulle jag egentligen stått på bakluckeloppis (inomhus) men jag orkar inte. Har ingen ork alls idag... Ella har vaknat och hostat/tappat nappen och jag har sprungit som en jojjo. Hon brukar inte bry sig på natten när hon tappar nappen men i natt hade hon tydligen en jobbig natt.
I eftermiddag ska vi på lite fika hos Idas syster Lovisa som fyller år idag. GRATTIS!!!

Sista dagen att njuta med familjen innan vardagen drar igång igen. Nu längtar jag massor till helgen i Göteborg som blir av första helgen i mars. Baby & barn mässan då för er som missat!
Ska bli kul att bara komma iväg och sen snacka/skratta med systrarna Lina och Sofie, så känns det som att helgen kommer bli rolig och fnittrig. De där två är inte kloka nämligen haha.... :-D

Fick mina annonser sålda på Tradera i morse så vinnarmejlen är ivägskickade. Älskar när man gör vinst på det man lägger ut. Det gjorde jag idag på speciellt en tröja. Man märke såå väl vilka märken som har ett bra andrahandsvärde. MOLO är ett sådant. Jag la ut en tröja som är 4 år gammal. Minst. Den köpte jag på Tradera till Theodor när han var liten (runt 2 år och han är nu 6 år). Jag skrev att den vari begagnat skick och ändå gick den för 90:- . Det känns bra när man kan återsälja så bra.
Säljer ni på Tradera? Eller kanske någon annanstans?
Jag har startat en grupp på Facebook för oss som köper/säljer märkeskläder till barn.
Flott för smått heter gruppen så klart :-)  Gå med du också!

Dax att lägga en nanig liten Ella och väcka de andra två trött-trollen

Kram och ha en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar