In my life

In my life

onsdag 18 januari 2012

Par sökes till SVT:s nya dokumentärserie

Ögonflammationen var inte välkommen, men den kom ändå. Lilla sessis vaknade upp idag och hade gegga i ögonen och grönt snor. Fräscht? Nä, inte särskilt och det kom bara så pang på. Bara på en handvändning blev hon både förkyld och fick det med ögonen, stackarn. Igår var det inga som helst tendenser till det.
Hoppas killarna håller sig friska nu bara. Ville är ju gärna på Ella och man kan ju inte passa hela tiden...

Behöver du och din partner gå i terapi? Ja, varför undrar jag detta? Jo, jag fick en frågan från SVT:s Marie om jag visste någon som var intresserad av att vara med i ett program som just handlar om detta.
Känner du att du vill veta mer om det så kontakta mig på min mejl carolabergman@yahoo.com

Jag och Ida fick kontakt med Marie, då hon ville ha med oss i en dokumentär som ska visas i vår. Kan inte berätta just nu vad det är då det är hemligt än, men "vårt årtal" skulle sedan inte vara med och de var jätteledsna för detta då de tycker vi var så härliga...Man tackar ;-)
Men de ville ändå ha vårt foto på oss till vinjetten av varje TV program så ni kanske får se oss i rutan en vacker dag i alla fall haha.

Men som sagt, är du intresserad av SVT:s nya dokumentär som ska sändas om par relation så kontakta mig så får du kontaktuppgifter och mer info av mig personligen, om vad det handlar om i programmet.


Kram och hej..dags att ta hand om min lilla tjej.

2 kommentarer:

  1. Hahahahahaahahaha...... Räcker upp en hand, kanske hahahaha.....Nä skämt åsido men jösses det verkade vara nåt för mig...

    SvaraRadera
  2. Är verkligen för terapi!! Om det är i förebyggande syfte eller för att man har kommit in i en period med problem som man tycker det är svårt att komma ur...... men i det offentliga nej tack varför hänga ut sig själv och sina eventuella problem? Det kan jag verkligen inte förstå.....

    SvaraRadera