In my life

In my life

söndag 8 januari 2012

Ellas dop del 1 - Dessertbordet

Igår var en stor och efterlängtad dag för oss. Stor dag för Ella och efterlängtad av mammorna.
Ellas dopdag var det dags för och vår fina vän Benita skulle göra cupcakes som vi frågat om hon hade tid och lust att hjälpa till med då hon är så duktig på sådant. Istället fick jag en frågan om hon inte kunde få göra ett dessertbord till dopet eftersom hon alltid drömt om att få göra det men aldrig fått tillfälle till det.
Självklart fick hon det och hon fick fria händer till både vad som skulle vara på bordet, samt dekoration och dukning. Jag är så glad att jag gav henne den äran för herregud va fint hon gjorde det! Både jag och Ida blev helt tårögda och då det var uppdukat och Bennis åkt från lokalen stod jag bara och tittade och var så stolt över att ha såna fina vänner som vi har. Som ställer upp så för oss. Alltid.
Det var det finaste dessertbord jag någonsin sett och gästerna på dopet var så imponerade. Vi också.
Detta dessertbord är helt klart värt ett eget blogginlägg, eller vad tycker ni?













Tack fina fina Benita för det fina dessertbordet hälsar Ella med mammor.
Ett vackert minne i fotoalbumet kommer det att bli för lilla Ella
som inte kommer att komma ihåg eller fick smaka på det.
Men vi minns....Underbart gott!
TACK!

4 kommentarer: