In my life

In my life

fredag 27 januari 2012

Lilla tandsingen :-(

Då var det fredag igen och isande vindar utanför fönstret. I kväll blir det hemma mys med hela familjen.
Tacos väntar magarna på och lite chips efter det. Undrar om barnen kommer i säng i tid i kväll. Det blir lätt en timme för sent ibland och har blivit nu i två dagar i rad, vilket resulterar till en kaxig och otrevlig Theodor om eftermiddagarna och en gnällig Ville. Vi har som mål att få dem i säng efter 19.00 så sagan är klar runt 19.30. Perfekt tid för oss och då hinner vi oftast se programmen kl.20.00 som vi vill se.
Ja, snart börjar ju Familjen Annorlunda igen och det vill vi inte missa :-) Efterlyst är ju ett annat som ni vet.
Snart dags att gå till Folktandvården med Ella. Varför? Ja, läs o kolla sista bilden så får ni veta....

Glad efter förmiddagsvilan :-)


Lite skeptisk idag vid lämningen på dagis... Inte kul att
vara ute i iskyla! Så öppet på deras gård också, så
jag förstår honom.


En som inte sa nåt att få iskall blåst i ansiktet var
den här lilla donnan. Jag gosade in henne i
åkpåsen men hon bara slog ner den igen haha.
Mössa från Elodie Details...likaså nappen.


Ella ställde sig mot soffbordet igår och sen trillade hon innan
jag hann ta henne och slog i munnen. Jag såg att det fortfarande syns
idag vid tanden, vilket gör mig orolig eftersom jag själv var lika gammal
då jag slog i mina framtänder som resulterade i titanskruvar vid 18-års ålder,
så efter dagislämningen gick jag förbi tandläkaren och frågade om de kunde kika.
Vi fick tid igen kl.12.00. Lika bra att kolla upp det. Får ont i magen av bara tanken
på att Ella skulle få genomgå samma sak som jag gjort..usch :-(


Kram o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar