In my life

In my life

onsdag 4 januari 2012

Emil är här

Många stormar som drar förbi och denna gången är det Emil som är på besök. Man vill bara vara inomhus och fixa, lema och mysa när det är sådant här väder. Regn och storm. Inte ens en ur-och skur fröken vill vara ute då. Inte jag i alla fall haha. Jag skulle ju gå varje dag i en timme men idag blir det ingen då jag ska till gymmet i kväll. Jag var där igår kväll också och körde intervaller på löpbandet. 15km/h sprang jag 20 sek, vilade 10 sek och sprang 20 osv... Ett Tabata pass helt enkelt :-)
Började med ett efter uppvärmingen, körde i gymmet en timme och sen avslutade jag med ett intervall pass på löpbandet igen. Testade även benpressen för första gången och när man sitter där bland biffar till killar så vill man ju inte verka svag haha...så jag testade o ta 60kg. Lätt. Ökade till 80. Det gick det också. Tog 100 kg och även det gick så då var jag när jag gjort 15st. Så nu är målat att börja på 100 nästa gång och öka där i från. Undrar hur stark man är i benen om man maxar? Jag ska testa mig fram i kväll ;-)
Ingen träningsvärk i dag ändå, vilket är märkligt. Tycker det är skönt med lite värk så man känner att man gjort nåt... But I´m a strong woman ;-)



Ella tar sig fram dit hon vill men kan även ligga och finurla
med något jättelänge på ett och samma ställe.
Som i morse fann hon Villes Emil mössa...spännande ;-)

men datorsladden var ännu mer spännande att pilla på.
Gladfisen!

Förresten, denna klänning från Ralph Lauren
hon har på sig är för kort som klänning och ska säljas.
Stl.9 mån
220:-

Mejla mig om intresse finns
carolabergman@yahoo.com
 Ville och jag lekte bageri i morse och han
gjorde en telefon och korv och bullar.

Titta mamma, en telefon!

Heej mamma!

Givetvis såg han sin pyjamaströja med STINKY på och då skulle
så klart den på över tröjan. Alltså han älskar sin Stinky tröja mer
än sina leksaker tror jag haha..


Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar