In my life

In my life

lördag 7 januari 2012

Härlig fredag från morgon till natt

Vi började dagen med att åka till ishallen efter Idas pass och det blev som jag trott. Inte poppis från Villes sida med andra ord. Ida och jag åkte några varv i alla fall och man önskade just då att vi hade haft barnvakt så man kunde åkt tillsammans, bara vi två. Ella satt nöjd i vagnen och flinade åt alla hjälm-nissar som gick förbi henne. Det blev en timmes där innan vi åkte hemåt igen och jag intog position SOVA med Villes knallgröna hörlurar på mig. Perfekt då man ska sova ostört ;-)

Framåt kvällen mötte jag upp vännen Nina och åkte till Malmö där vi blev upphämtade till en fest. En fest som ja...den var speciell haha. Men roligt hade vi! Fredagsklubben Lesbian Heaven (ja jag vet namnet...) var på Wonk och är första fredagen i varje månad, så jag sa det att det får jag nu ha som en grej så jag kommer ut och träffar mina vänner också. En gång i månaden är ju liksom inte mycket så det sak jag köra på nu. Kul o kolla folk, kul o snacka med nya människor, kul och dansa, gott o ta ett par cider.
Det blev inte så sent som jag trott och redan kl.03 låg jag på soffan hos Ninas kompis och somnade gott efter en rolig kväll!


Promenad i Lund i väntan på Ida

Vill inte!

Ryggskott nästa. Spagettiben på Ville .-)

Tjejligan i ishallen!

Tog på energin att vara i ishallen ;-)



Nina och jag på förfest hos Madame Theresé hehe

Linda och Nina

Skål och trevlig LÖRDAG nu när ni läser detta!




Idag kommer smörgåstårtan hem med Ida inför dopet i morgon och vår fina vän Bennis håller på
att fixa kakor, cakepops och cupcakes hemma hos sig. Hon ska göra ett dessertbord till Ellas dop i morgon och jag är så glad för detta. En idé hon själv kom med.
Ser fram emot resultatet i morgon och jag fick just ett mms på en ungefärlig dukning. Vackert.

Nu ska jag ha soffhäng med min lille Pluddie och kolla på Pippi.

Ha en trevlig lördag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar