In my life

In my life

onsdag 11 januari 2012

Snart helg

God morgon!
Igår kväll somnade jag bredvid Ville halv tio. Stackarn var så himla varm så han vaknade att
han fick vara upp ett tag på kvällen innan det var läggdags igen. Det var tur jag somnade så tidigt kan jag känna idag, eftersom Ella tyckte det var morgon när klockan var 04.10. Då fick hon mat men skulle inte ligga ner och inte heller sova. Ögon stora som tefat med glädje i och då kan man inte bli irriterad ens utan det var bara att gå upp. En mindre nöjd Ella som varken ville vara på golvet, i gåstolen eller i sin stol.
Om hon kunde pratat så hade hon sagt: Mamma, bäääär mig!
Nu sover hon dock igen, Ville likaså. Ida ska snart köra Theodor till skolan och sen börjar min dag här hemma med mina minstingar. Just nu önskar jag bara att mörkret försvinner från morgontimmarna.
Längtar efter ett ljust hem, med solsken på morgonen.


Ella´s kitchen var vi ju tvungna att prova och
det var en hit vill jag lova.


På väg hem från skolan. Ville är alltid lika glad
när vi hämtar storebror.

Star Wars...alltid.

Och mopeder för lillbrorsan .-)

Ella softade i vagnen. Soligt väder också - underbart!


Idag håller vi låg profil och stannar inomhus. Storm ute så det blir innemys med
febrig Ville. En liten promenad blir det dock när Theodor ska hämtas.
Våfflor till mellis nämnde jag - en hit kan jag säga.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar