In my life

In my life

fredag 20 januari 2012

Sitter på tåget, på väg hem från Växjö där jag och Ella lämnat av Theodor till sin pappa.
Mycket folk på tågen idag både dit och hem. Drygt.. Plus Ella som har besvär i ögonen. Hon har var snäll på resan i alla fall. Charmat med sitt leende mot alla som gett henne ögonkontakt.

Ville fick leka med grannen och kompisen Lea medan vi var här och Ida jobbade. Hon fick dessutom sluta tidigare idag så hon var nöjd tror jag :-)
I kväll nu när vi kommer tillbaka till Lund så ska Lovisa följa med oss hem o sova över. Kan det bli en Beck film i kväll då kanske? ;-)

I morgon lördag börjar Ville på gympa! På onsdag börjar Theodor på breddgymnastik, heter det. Kul med gympa tror jag de kommer tycka. Fotboll var ingen hit tyckte inte Theodor och jag förstår honom. I hate it...
Klockan 12.00 i morgon ska jag till Ullis och gadda mig också *wohoo* :-)
Dags att skriva i VILLE och ELLA på ryggen, där Theodors namn står. Det står just nu på spanska längs ryggraden THEODOR ES MI VIDA Ida tycker det är lite kul att även hennes namn står med längst ner i ordet VIDA. Så i morgon em kan man säga att jag har alla mina älsklingar på ryggen. Två kvinnotecken ska också gaddas in vid troskanten. Ida har en likadan och den ska symbolisera oss. Vacker.

Foto på gaddningarna kommer så klart! ;-)

Kram och trevlig fredag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar