In my life

In my life

tisdag 17 januari 2012

Picknick i kojmyset

Igår efter dagis/skola var meningen att vi skulle ut och grilla korv, hela familjen. Planen ändrades då Ida inte kände sig riktigt piggelin och det var svinkallt ute. Jag fick ingen lust att dra iväg själv med killarna. Speciellt inte om jag skulle misslyckas med att fixa eld haha. Då hade jag stått där med två hungriga och kalla barn.
Jag valde att istället fixa en lite snabb koja, fixa korv och hepp, så kunde hela familjen vara med och ha picknick inomhus. Alla nöjda, varm och glada...sjuka som friska ;-)


Hemmabygget på en koja. Jag ska fixa en koja i trä har jag
tänkt mig som barnen kan leka i.

Stackars lilla fru...Men korvkalaset gick hem ändå.

Ville är inte bra på att äta mat men korv går alltid hem!

Ella åt ingen korv med bröd, utan hon kämpade
istället med sin lära gå vagn som vi nu tagit
in från förrådet. Väldigt rolig pryl, tycker sessis.


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar