In my life

In my life

onsdag 11 januari 2012

Död inspiration

Håller på att fundera på hur vi ska ha det i vårt sovrum. Det är väldigt mycket vitt hemma och i sovrummet skulle jag vilja ha något varmare färger. Vet inte...Brun/oliv/beige kanske.. Vi hat ju längre ingen sängstomme utan bara en säng liksom. Jäkligt skön sådan! Sålde ju vår och köpte annan och det var det bästa köp vi gjort. Nu är det bara resten kvar. Jag tycker som sagt det är så...Vitt.

Igår bokade jag en dag att ha ett MeAndI party. Så är ni sugna på att komma så är det måndagen den 6/2 klockan 19.00. Bara meddela mig innan isf och om ni tar med någon vän. Om MeAndI kan ni läsa HÄR



Jag älskar att Ella har börjat få lite mer lugg så alla hennes
hårspännen kan sitta kvar :-)

Ella i tröja från NOVA STAR

Är ni ute efter nätshopping och rea på barnkläder så kan jag tipsa
om två favoriter.

www.babyshop.se och www.kidsbrandstore.se

Bägge två ligger inne med kläder upp till 70% och de har
massa fina märkeskläder för oss som gillar det.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul det skall bli att träffas på lördag! KRAM

    SvaraRadera