In my life

In my life

fredag 14 juni 2013

Va hände?

Vilken dålig dag det varit idag i matväg. Blev helst hattigt då jag på förmiddagen åkte tåget med sonen till Växjö. Lillasyster fick hänga på för hon hade feber. Så dagens lunch blev på McDonalds. Jag var sugen på sushi men vet inget ställe i Växjö plus att Ella inte äter det så det fick bli ett säkert kort - trodde jag.
Jag beställde en BigMc meny men efter halva menyn fick jag ont i magen. Supermätt och magknip. Blev nästan lite glad då jag vill ha bort suget helt o hållet från Macce...men jag gillar det ändå fortfarande.
Dock hade jag mättnadskänslan och magknipet fram till kvällen så det blev inget förrän kvällsmat, då jag käkade här hemma.

Så dagens dåliga kost blev såhär:

Frukost: 2 ägg och en proteinsmoothie (jordgubbar, mjölk, proteinpulver och kokos)
Lunch: ½ BigMc meny med apelsinjuice.
Kvällsmat: Köttbullar, matvete och sallad. (Kändes mkt bättre än lunchen).
20:30 tog jag även en mugg gränt te och en banan.

Ingen träning idag heller eftersom jag vart iväg hela dagen samt haft magont, så idag har verkligen vart en udda dag. Sådana får också vistas, även om jag inte tycker om dem.


Kram!

6 kommentarer:

  1. Ja, så är väl livet, upp och ner =)

    SvaraRadera
  2. Bor du och Ida inte i hop längre?

    SvaraRadera
  3. Undrar samma som ovan???

    SvaraRadera
  4. Jag med, faktiskt. Ida skriver väldigt kryptiskt i sin blogg. Vad händer? Och du, Carola, låt inte detta tränande gå FÖR långt. Det blir lätt en fix ide´! Var rädd om dig!! Förresten är det mycket roligare att läsa om din vardag. Tycker jag :)

    SvaraRadera
  5. Va- har ni separerat??

    SvaraRadera
  6. Hmm... Blogginlägg kommer...

    SvaraRadera