In my life

In my life

torsdag 27 juni 2013

Feber i huset

Igår kväll när jag just ralaxat ner mig i soffan då barnen somnat kom Ella upp, varm som tusan.
Det var bara att lägga sig med henne i min säng. Av med pyjamas och massa vatten i flaska. Somnade gjorde hon efter ett tag men natten har vart orolig. Hon har pratat i sömnen och yrat och sovit jättekasst. Så även mamman i huset. I morse var hon inte lika varm och rätt pigg ändå.
Så nu har vi soffmys, jag och mina troll. Vi väntar på att klockan ska bli 09 och Sommarlov ska börja.

Igår fortsatte jag att bygga på min vägg ovanför mitt avlastningsbord i sovrummet. Det ska upp foton sen också. Framkallade ett gäng igår så de kommer nog nästa vecka. Tänkte sätta mig i terapi arbete och börja scrappa lite i barnens album. Längesen nu men när man väl börjar så är det kul. Även om jag verkligen inte har någon som helst inspiration just nu.
Beställde även coola magneter till kylskåpet...minnes-magneter som jag lär titta ofta på.
De kommer om ungefär en vecka, då ska ni få se hur det blir :-)




 Sovrummet på gång

Det första jag såg i morse när jag vaknade *vacker*



Idag blir en chill dag med barnen. Extra mys med Theodor också för i morgon åker han till sin pappa och stannar sedan där några veckor. Jag kommer så klart träffa honom. Ska åka till Växjö. Men jag vet att han kommer ha kul och han ser fram emot det också!
På måndag börjar min sista semester vecka denna perioden. Är ledig v.31 också och då blir det Stockholm och priden hela långa veckan. Ser jag fram emot. Träffa vänner och ev släkt.

Men idag njuter vi!



Kram!


1 kommentar:

  1. Åh jag vill också framkalla bilder, kanske kan ta det i helgen och lägga över ett par på usb?

    Fint det blev på väggen=)

    SvaraRadera