In my life

In my life

onsdag 26 juni 2013

Frukost för stor och små

Igår köpte jag en ny mjölk till mina smoothies. Hasselnötsmjölk - en soyamjölk som man hittar på laktosfria avdelningen (i de flesta butiker). Den var lite skum att dricka som den var. Smakade verkligen hasselnötter, som jag i och för sig tycker om. Men i mjölk... Ja, men den var rätt god ändå.

Så i morse gjorde jag en smoothie på den, vanlig mjölk, en banan och proteinpulver.
Helt okej!


 Muggen gjorde Theodor till mig...
"Världens bästa mamma *love*"
Tack fina älskling!




Ni som har barn, vad äter de till frukost?
Tycker de om att äta på morgonen eller är de små i maten?
Jag har olika varianter här hemma men nu har det blivit till att
alla tre äter ganska bra.


Ella och Theodor vill ha ägg på morgonen. Ella äter bara vitan medan
Theodor gör en äggmacka med delat ägg och kaviar.
Bägge två äter fil men idag blev det jordgubbsyoghurt (vilket jag nästan aldrig har hemma).
Får ha lite extra gott då det är semester ju! :-)

Theodors frukost idag och såhär brukar den se ut.
Speciellt äggmackan ;-)




Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar