In my life

In my life

lördag 22 juni 2013

Lördagsmys med Helsingborgstjejerna

Eftermiddagen och kvällen ägnade vi hemma i sällskap med Agge och hennes dotter Natalie. Vi gjorde tacos och barnen åt som om de inte ätit på flera dagar. En höjdarrätt med andra ord. Tacos går alltid hem.

Barnen lekte bra och Ella börjar bli stor märker man... hon leker ordentligt ibland och idag lekte de med dockor. Så söta :-)

Lördagsgodis intogs och film tittades på medan jag och Agge satt och snackade om allt och inget.
Blev glad hon kom hit idag. Lite tung dag.. men tack fina vän att du fick mig att tänka på lite annat.





 Nike soulisar  forever. 10 år som vänner i år.
DET ska vi fira!


 Jag och mina små troll som äter sitt älskade lördagsgodis.
Att det kan vara så fantastiskt och spännande ;-)

 Lilla snäckan höll sig vaken in i det sista..
I sina nya sänglakan från H&M jag beställde för endast 50 spänn.
Jättefint!

När barnen somnade körde jag hemmaträning - fokus mage och rygg.



Nu avslutar jag kvällen med bloggande/surfande och "sommaren med Göran" på TVn.
Midsommarfilmen no:1 :-)



Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar