In my life

In my life

onsdag 19 juni 2013

Theodor på tur/retur

Dagen blev inte riktigt som planerat men det blev bra i alla fall. Jag och Theodor tog bussen till Lund, vådare med tåget till Helsingborg och färjan över sundet till Helsingör. Theodors önskan i över ett år.
Han var stolt och så duktig hela dagen. Hjälpsam och kärleksfull. Han uppskattade denna dagen och tyckte att det var mysigt att åka färjan :-)  På tillbaka vägen gick vi ut på soldäcket och det var ju såå coolt ;-)

Innan vi stack med tåget köpte vi wokat och åt på perrongen. Alla sätt är bra utom de dåliga :-)
Hittade en butik som jag snart ska till igen. Ni ser fotot nedan på alla lådor och grejer... det var där jag hittade ljusstakarna i mitt tidigare inlägg (de i mitt sovrumsfönster).
Mmm..det får bli en tur/retur snart igen.





 Kvalitetstid med storprins - mysig dag.

 Kulglass var ett måste etfersom han hade hört att det fanns stora glassar i Danmark haha.

 Ångrar att jag ändå inte köpte de där boxarna... men vem skulle ha burit allt? :-)

 Fyllde på mitt förråd med godsaker från The Bodyshop också.
2 stora duschcremé, 1 liten och 2 bodybutter.
Älskar dofterna på "boddan".

 Ville fick en söt termos som jag hittade.

 Å så fick jag med mig stora fina rosor hem.
Älskar rosor.

Kolla mamma! Jag är Bert!




KRAM och gOdNaTt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar