In my life

In my life

onsdag 5 juni 2013

Lillelördag

Jobb idag och slutade lagom vid lunchtid. En kortis dag vilket var ganska skönt eftersom det var så fint väder ute. Jag hämtade Theodor på skolan när han slutade och vi gick vidare till Dalbybadet...som då hade stängt och inte öppnade förrän kl.15. Så hem o åt mellis för att sen dra på badkläderna o gå över gatan...till badet. Perfekt och oförskämt nära :-)

Theodor hittade två klasskompisar där och jag hittade deras mammor, så han fick leka o jag fick prata. Toppen! Efter 1,5 timmes badande för MrT drog vi hem o duschade.
I morgon är det jobb igen. Röd dag så barnen är ju lediga. Jag hoppas på sol och utflykt med godingarna på jobbet. I morgon eftermiddag tror jag att jag ska ta med Theodor till Emporia o gå och strosa.
Badet är stängt (fattar inte varför), annars hade vi hängt där tills de slänger ut oss :-)








Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar