In my life

In my life

måndag 10 juni 2013

Blå blå vindar o vatten...

Idag har jag stekt kan man lugnt säga. Fin färg på min rygg så nu är det lite kvar på magen...sen så haha.
Sen är jag nöjd med min sommarbränna. Har lärt mig av mina misstag - att sola o sola o börja tappa skinnet efter några dagar. Så i år ska jag chilla...om jag kan. Tycker ju det är så skönt, avkopplande att sola. En liten powernap..man bara glider iväg långt bort. Sover 20 min o är en ny pigg människa *s*.

Theodor o jag hade mamma-son träff på Dalbybadet efter skolan. Han kom dit där jag väntade och det är så roligt nu när man kan diskutera om allt möjligt. Han har frågor och funderingar kring det mesta. Sista frågan var om bröst hade storlekar på sig som fötter har haha.. Ja, i den där lilla hjärnan alltså...

Theodor simmade och dök efter ringar som jag kastade i. Kändes som det var en hund jag hade med mig :-)
Han är duktig på att dyka o simma men han klarade inte simprovet i skolan för att han tog i kanten lite vid ett tillfälle. Men han simmade 200m. Bra Theto!
Vi hade även lite gymnastik och gick på händer o grejade. Jodå, jag gick minsann 8 steg ;-)







Dax att sova nu.. I morgon börjar jag kl.10 med möte och fortsätter sedan till kvällen kl.22. Tänkte passa på att köra ett träningspass i morgon bitti efter lämning. Löpning eller gymmet? Bra fråga... Det lutar nog ändå mot löpning trots att jag alltid blir så arg på mig själv för att jag inte kan springa långt pga att det gör ont i min nacke (stela muskler) men bättre ett par km än inga alls. Eller hur!?


Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar