In my life

In my life

torsdag 27 juni 2013

Dagens...

En dag i ett lugnt tempo har vi haft idag. Inte gjort speciellt mycket... Lite pyssel. Pärlhalsband gjorde jag och barnen. Ella fick ett pride färgat halsband med matchande armband ;-)  måste hon ju ha när hon ska hänga med i paraden på lördag. Ville gjorde ett eget armband i sina egna färger istället.

På lördag ska jag ut med några vänner. Ska bli kul Jag behöver det, så nu har det inhandlats smirre och cider. Längesen det stod i kylen. WONK är det som gäller på lördag. Där kommer det nog vara bra med folk. Biljetten är inköpt också :-)





 mammas lilla feber tjej...finaste.

Hängde upp den här idag också. En tavla som min vän Mia har målat till mig efter att jag
skickade ett mms till henne. Hon är grym. På mycket haha..


Nu ska jag ta och krypa ner. I morgon är en ny dag och jag hoppas Ella är frisk och att vädret är BRA!


KRAM på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar