In my life

In my life

söndag 9 juni 2013

Spontan träff i Helsingborg

Idag efter frukost packade jag och barnen in oss i bilen för att dra på en spontan träff med Agge och hennes dotter Natalie. Vi möttes upp vid Knutan och gick sedan till Gröningen där barnen lekte och vi snackade.
Efter ett tag kom fina Linda och Erica och höll oss sällskap och strax därefter en tjej som heter Therese och hennes son. Trevligt med nya människor och vi alla snackade och hade trevligt.
Tydligen är det kollektiv som gäller nu *skratt*... ;-)

Vi fick in två dejter till framöver i alla fall. En utgång och en baddejt. Så det ser jag/vi fram emot.

Avslutade dagen där med att vi alla gick tillKnutan och McD där alla barnen käkade nuggets och jag tog en ny sallad de hade där. Kyckling och pesto sallad (utan salladsbröd) och vatten. Inte ofta jag kan stå emot min älskade McFeast haha...men på den senaste tiden har jag varken varit sugen på just sådan mat och inte heller pasta som annars är min favorit. Älskar pasta med olika tillbehör.
Salladen var i alla fall godkänd men inte mer än så. Kyckling och pesto är ju alltid gott så :-)

Kidsen somnade på hemvägen i bilen, alla tre så kvällens läggning var inte den lättaste men nu kl.22 sover alla och även jag också snart. Tidig morgon i morgon.

Ibland blir inte bilderna här osm man vill..nu hamnade bilderna i helt fel ordning trots att jag la in dem i min rätta ordning hmm... jaja..




Kollektiv gänget samlat :-)

Ella är galen! Hon klättrade upp själv för den slappa repstegen som syns, upp
i tornet och åkte ner i röret. Galna unge! Å så bara flinar hon :-)

Korv paus! *tripp trapp trull*

Min fina vän Agge och Ellsan

Ella och Natalie gick till gymmet en sväng.
Sådana mammor, sådana döttrar :-)

Min souli och jag

Theodor har haft koll på Ella idag. Duktig storebror!

Förutom när hon satt o mumsade i sig sand! HUR gott kan det vara?! *uuusch*

HIttade ratten och började sjunga Sjörövar Fabbe.

Stora killen som hade gjort sig klar med hörlurar till telefonen o allt.
Snygging!

Glad prins på väg i bil :-)

Syskonkärlek när den är som bäst. Ibland kan dem. De gångerna förevigas haha ;-)

Pirat Ville spanar efter sjörövarskepp





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar