In my life

In my life

måndag 24 juni 2013

Dagens träning - Armar och axlar

Idag hade vi en mysig eftermiddag och kväll i Kävlinge hemma hos min vän Bennis och hennes familj.
De har köpt hus. Ett coolt hus. Sen att de har en cool stil gjorde ju inte saken sämre. Nä, där trivdes jag.
Bennis hyrde en kanot och två kajaker och vi paddlade ut i den mysiga ån vid Lödde.
Det var så vackert!!

Med oss hade vi picknick med grill, korv, bröd, dricka och massa godis. Vi hittade ett bra place att slå läger på och jag kände mig som Pippi Långstrump på rymmen när man såg hängande träd som nådde ner i vattnet, röken från grillen och barn i träden som kastade ner pinnar i vattnet. Jag ville bara slänga mig ut över vattnet i en gren och gunga fram och tillbaka. Ja, som Pippi, Tommy och Annika gjorde haha.

Vi satt länge och pratade och myste innan vi paddlade hemåt igen.
Theodor paddlade med hennes barn i en egen kanot på hemvägen medan jag och B provade kajakerna.
De var mycket roligare, så nu vet vi det ;-)

När vi kom hem till dem igen umgicks barnen (Theodor trivdes i de stora barnens sällskap) medan vi snackade i köket medan kvällsmaten fixades. God köttfärssås med pasta och efter det fick vi skjuts hem av fina Bennis. På onsdag ska vi dejta igen och då ska mina små troll också få följa med.
Så det ser vi fram emot :-)



 Laddar inför ett hopp i det blå!

 Tjoho!! Själv hade jag aldrig hoppat i där med alger, sjögräs och gyttjebotten *blää* haha.
Min fisk till son, han vågar då det gäller bad!

 Fridfullt och väldigt vackert i  den där ån...

 På väg att skicka iväg sonen i kajaken.
Nån gång måste ju vara den första ;-)

 Nöjd prins

 Kingen över lägret :-)

 Mysigt med kvalitetstid med storprins. Det behöver man som storasyskon ibland.


 Väntan på att få paddla...

 Slemmig middag - grodlår?
- Nej tack!

Lödde Å




Kram och tack för en fin dag goa B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar