In my life

In my life

onsdag 19 juni 2013

Äventyrsdag

I morse var alla trötta. Även jag. Somnade dessutom i Ellas säng igår kväll när jag "bara" skulle lägga mig bredvid henne en stund.
Jag hade sjukt ont i huvudet så det var nog det som fick mig så trött.
Vaknade kl.24.00 och insåg att det var bara till att byta säng och gå och lägga sig igen.

Igår tog vi en pizza ihop med barnen, jag och Ida. Det var poppis. Har nog aldrig sett Ville äta så mkt pizza :-)
Jag fick som vanligt av pizza, ont i magen men den var jjjjjättegod!!
Det där brödet alltså... Har man vant magen vid att inte äta bröd och fet ost så blir det nog lätt magont när man väl äter det.

I morse blev det min vanliga smoothie på jordgubbar och banan. Hoppade över proteinpulvret idag. Ett kokt ägg till sen håller jag mig till lunch på det.
Ägget som gör det!

Magövningarna är redan gjorda och även pushupsen som inte vill bli 13 än. Jag ska upp till 15 först. Sen 20. Då är jag nöjd.

Idag de små på dagis och sedan ska Id hämta dem och ha dem till helgen.
Jag och Theodor ska hänga idag. Roligt att göra lite mer "vuxet" med honom nu när han uppskattar saker på ett annat sätt än Ville och Ella gör.


Kram!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar