In my life

In my life

fredag 14 juni 2013

"Man får dela med sig"...som mellanpojken Ville brukar säga. Ella har förstått begreppet
och ibland så delar hon med sig av det bästa hon vet - nappen och snutten.
Hon tyckte storebror skulle ha nappen o snutten.





Lördag idag. Äntligen SOL igen! Jag ska jobba hela helgen så jag hoppas dagarna bjuder
på utomhus vistelse vid stranden eller någon annan trevlig utflykt.
I kväll blir det pizza på jobbet men hur sugen jag än är ska jag inte gå på den igen... Att köpa en pizza.
Har fått ont i magen de senaste gångerna plus att jag ändå bara orkar en halv. Max.
Då känns det lika bra som jag kan ta med mig mat, så i kväll blir det laxfilé med sallad för min del.
Fick nog av mitt McD besök igår. Magen har pratat med mig halva natten. Tror den sa ifrån.


Ha en fin dag!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar