In my life

In my life

fredag 21 juni 2013

Fotosession

Har varit lite lite träning i veckan, vilket känns direkt. Så nu efter helgen är det full fart igen. Med tanke på att jag har fotojobb framför mig med fitness tema så gäller det ju att se lite mer deffad ut än jag gör...just nu. Men startade dagen igår med en smoothie som vanligt. Älskar det! Även två ägg slank ned.
Lunch blev sushi och det var riktigt gott. Käkade inne i Lund efter att jag hade vart och klippt mig.

Eftermiddagen ägnade jag mig åt att vara med på en fotosession innan den jag själv skulle vara med på. Meningen var att Theodor skulle följt med och fått vara med på kort också men klockan skulle bli sent så han fick sova hos Ida. En annan gång. Ser jag fram emot. Alltid kul med foto på sig med barnen.

Sessionen gick i alla fall jättebra. Fick många fina ord vilket gjorde mig glad. Vi var i en studio och jag kände lite nervositet innan men när jag hejat på fotografen och insett hur jäkla trevlig han var både innan och under fotograferingen, så gick allt mycket lättare. Superkul var det, så jag ser fram emot nästa gång.












Ska bli roligt att få se fotona nästa vecka. Dessa vi tog igår var reklam foto så därav temat på dem.
Mmm...spännande!



Kram!



1 kommentar: