In my life

In my life

söndag 16 juni 2013

Söndags lugnet

På jobbet händer inte mycket idag. Svårt att få ut personerna och ja, vädret gör det inte lättare direkt.
Tänkte ta tag i ett bullbak framåt eftermiddagen så de kan fika på nybakat bullar ikväll :-)

Igår smällde jag ju bomben officiellt ang mig och Ida och ja, klart det känns. Men jag är glad vi kan prata, vara vänner och umgås tillsammans med barnen. Det har jag alltid kunnat göra med Theodors pappa också. Guldvärt för barnen. De har inte valt att vi ska splittras som familj så de ska inte behöva lida. Jag vet många som har haft det svårt där det är bråk, slagsmål och rättegångar... Tack och lov slipper jag det och det är jag väldigt glad för.


Igår jobbade jag sent och även idag så ingen träning på hela helgen. Hann dock med axelpress. Körde 13X6. Det var tunga stockar men lyfte i ett utegym så jag vet inte vikten på dem men med tanke på att jag fixade 13 åt gången så var de nog rött tunga. Tränade även där å att göra chins också. Jo, så liiiite träning blev det ändå :-)

Gårdagens matdagbok såg ut såhär och dagens lunch ser ni på bilden -
Stuvad spenat och laxfilé. Mums!



1 kommentar: