In my life

In my life

onsdag 29 februari 2012

Husdrömmar

Lägenhet eller hus? Landet eller stan? Skåne eller Småland?
Ja, tankarna är många och de kommer och går titt som tätt...men vi kommer alltid fram till samma sak efter varenda samtal. Att vi trivs så bra i Skåne och i Dalby, att vi nog förblir här tills barnen är stora.
Då flyr vi fältet och köper oss en liten lägenhet i Stockholm eller Göteborg och tar hand om varandra.
Ja, så är vår plan haha. Men så är det då detta med hus! Är vi hus-människor? Njaee..
Är vi händiga? Njeaooeee. Kan vi bli hus-människor? Ja, det tror jag. Hade jag ett fint hus att trivas i och där jag verkligen kände mig hemma, så hade jag verkligen velat lära mig och jag hade verkligen velat ha fint på trädgården. Det är bland det värsta jag vet...Oskötta trädgårdar som ser ut som en soptipp av ogräs.

Genarp, en by som ligger några kilometer från oss.. Där, där finns ett hus. Vårt drömhus typ och det är dessutom till salu! För över 2 millar och det har vi iiinte kan jag säga, men den som spar han har, så har vi tur, vilket vi inte har i detta läge, så är huset till salu om sisådär två år när vi sparat ihop :-)
Titta själva så fint! Åh vi vill ha!! *ha begär till max alltså*







Ja, drömma kan man ju alltid...
Det hade varit perfekt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar