In my life

In my life

söndag 5 februari 2012

Lite nyheter

Att surfa runt på nätet och kolla barnkläder kan vara bland det roligaste jag vet.
Jag har sett hur mycket fint som helst och här är ett par saker jag såg igår som jag bara ville ha...Direkt.


En snygg jacka från Replay. Hade varit supersnygg på Theodor till våren.

 Å dessa sandalerna till Ville från Ralph Lauren.
 Hur söta var inte dessa skorna då? Underbara enligt mitt tycke och
hade suttit som en smäck på Ella.
Jackan kommer från Kidsbrandstore.se och skorna kommer från Brandos.se

Nu ska jag surfa vidare....

Åh, vad jag längtar till Baby & Barnmässan om en månad. Mindre än en månad :-P

1 kommentar:

  1. Dem hade nga fina Ralph Lauren sneakers åt Ville på Kids and Friends här i staffanstorp som jag oxå funderade på till Emme :) superfina

    SvaraRadera