In my life

In my life

torsdag 23 februari 2012

Bad med små och nytt kändisnamn

God morgon!

Sitter och trycker i mig lite frukost innan Ville ska lämnas på dagis. Sista dagen denna veckan. Skakar som ett asplöv gör jag också, sen mitt boxpass igår. SHIT vad tufft det var och ganska så trist. Faktiskt.
Blev besviken så dit åker jag inte igen. Jäkla militärförläggning kändes det som man var på men jag gjorde mitt bästa och idag ser jag ut som en pundare som inte fått sitt. Shaking me baby.
Dessutom fick jag vara med en tjej som bara skulle ändra på mitsarna h.e.l.a  j-la tiden. Höll jag dem (rätt) så var hon bara tvungen att ändra två millimeter. Sammanbiten som jag blev så slog jag ju destyo hårdare. Kanske bra taktik när jag tänker efter haha. Om man får jobba med en störig människa så får man ut desto mer för man blir så irriterad att man vill bara slå till o det FÅR man då dessutom ;-)

Igår var det vårväder med sol, blå himmel och 9 grader varmt. Idag är det grått och trist och jag vill bara vara hemma i mina pyjamasbyxor och städa till musik och sjunga barnlåtar för Ella, men jag måste ta mig in till Lund för att hämta vagnen som är inlämnad. Ingen bil idag så Ella får hänga bärselen. Mindre kul.

Idag blir fredagsmyset enbart med mina minstingar, då Ida ska till Malmö efter jobbet och bygga på sina naglar igen men jag ser fram emot i morgon då vi har barnvakt och ska ha ett helt dygn för oss själva, bara jag och min fru. I Malmö ska vi träna tillsammans, shoppa lite nya kläder, äta lunch ensamma, förfesta hos Madde o Ullis inne i Lund för att sen åka tillbaka till Malmö och gå ut på gayklubben Wonk.
Ska bli riktigt kul och jag ser fram emot det jättemycket. Bara få vara VI för ett tag. Det händer inte alltför ofta kan jag meddela. Ett halvår sen sist *wow*.

Jaha, idag smäller Kungen nyheten om vad nya lilla prinsessan ska heta. Jag gissar på Alice.
Hade de vart lite coola kunde hon ju heta Nova Star ;-)
Vad tror NI att hon ska heta?





Lite bilder från Hörbybadet där jag, Ville och Ella var igår eftermiddag.
Mycket folk mot vad det brukar vara, så det gällde att hålla koll på Villes
blonda huvud bland alla andra små blondisar i poolen.


Älskar vatten precis som sin bror


Här hängde Ella mest om hon inte klamrade sig fast på mig.
Liiite smått skeptisk till en sånt stort badkar men
det gäller att öva för om några veckor drar vi! *wiiihoo*



Vår lille glidare...
Mannen, myten, legendern. Ville.

Med en gosig och trött liten tjej efter två timmars badande.



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar