In my life

In my life

onsdag 29 februari 2012

Två små sjuklingar

Ville fortfarande feber och högre idag än igår dessutom. Ida är sämre hon också, så de två såg jag till att de låg i sängen i förmiddags medan jag och Ella tog en sväng och handlade. Ella har också hosta fortfarande och är snorig men ingen feber *peppar peppar*. I morgon också, sen ska vi ju till Göteborg så jag hoppas innerligt att hon (och jag med för den delen) håller sig frisk.

Jag älskar sköljmedel. Både att ha i tvätten och att lukta på haha... Ja, jag vet ;-)
Idag hittade jag ett med jordgubb i. Luktade väldigt gott men det fick bli ett annat i alla fall. Sköljmedel hemma är ett måste. Använder du sköljmedel och isf, vilken är din favorit?


Ella och mamma

Snäckan i Nova Star mössa och gosig jacka från Småfolk.


Här är de söta sandalerna som sessan ska spatsera runt i till sommaren!
*lääääääängtar efter värmen*


3 kommentarer:

  1. oj ni har nackstödet på bilstolen alldeles för högt upp, remmarna skall sitta i axelhöjd och inte sådär högt upp

    SvaraRadera
  2. Tänkte också på det. Ser inte alls bra ut..

    SvaraRadera
  3. ja nej det är villes stol som är nästan 1 meter=) Vi tvättar Ellas tyg, hon har en egen stol=) Men tack för er uppmärksamhet=)

    SvaraRadera