In my life

In my life

måndag 27 februari 2012

Pomp De Lux

God morgon tisdagsfolket!
Vilken natt...Vaken så mycket man kan tror jag att jag ha varit. Barnen har sovit men jag vaknade kl.01 av att Ella lät och så kom Ville in till oss och snurrade sen runt tills jag gick upp kl.06. Huvudvärken kom smygandes runt tretiden och jag låg och masserade mellan mina ögon i typ två timmar innan Ella vaknade. Härlig natt med andra ord. Not. Men hoppas på en bra dag idag i alla fall. Igår var det väldigt mycket gnäll från Ella. Upptäckte en femte tand som var på väg upp och hon ville inte äta på hela dagen. Men sen på kvällen...då jäklar tryckte hon i mat. Tydligen hade alvedonen verkat och det var ju skönt.

Igår kväll lämnade jag familjen och tog mig till Malmö för att gå på PompDeLux  party. Klädparty för barn. Ett danskt märke och danska söta kläder som jag tycker är så underbara! Så det var jättekul kväll.
Hade nästan velat ha varenda plagg på ställingarna. Mycket fin kollektion med andra ord! :-D
När jag kom hem strax efter 22 sov både fru och barn. Själv var jag väldigt trött också, så det blev kudden men som sagt så fick jag ju inte så mycket utav min trötthet i alla fall.


En trött Ella med tandvärk

Ögongodis!



Köpte ett par Kavat sandaler av Janni också (den blonda tjejen ovan). Ett par jättefina rosa i stl.21 som Ella ska ha till sommaren. Jättesöta och ja, bild kommer... ;-)

Nu ska det fixas frulle och morgonfix!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Visst har de grymma kläder!!:) kan du inte ordna en sådan träff?:) det är definitivt ett av mina favvomärken till barn...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Despina Demertzidou15 januari 2015 kl. 12:16

    Hej! Jag är en shopping advisor för POMPdeLUX som kommer att hålla visningar på vår/sommar kollektionen 2015 med start i februari. Du får gärna kontakta mig om du är intresserad! Min mail : ded@pompdelux.com
    kika gärna in på instagram : pompdelux_sv och Facebook: POMPdeLUX Malmö med omnejd

    Hälsningar, Despina

    SvaraRadera