In my life

In my life

torsdag 1 mars 2012

1 mars

Längtar som tusan efter våren nu och den är på gång, det känns och idag är det ju dessutom den 1 mars vilket innebär att det är en månad som tillhör våren...eller? Rätta mig om jag har fel.
Plus 9 grader och lite sol idag också och det är underbart! Man blir på ett sådant bra humör :-D
Solen ger nya krafter vilket kan behövs då man har alla sjuklingar hemma att ta hand om.
Tog Ella med mig till Nova i eftermiddags för att klippa mig. Det behövdes toppas så, så fick det bli.
Ville hade somnat sent idag på dagen eftersom han är sjuk så blir det lite så dumt med tiderna då, men nu kl.21 så har barnen somnat gott i sina sängar. Ella var jättenaaaanig.

Jag såg två som kommenterat ang bilderna på Ella när hon satt i bilstolen. Såg att min fru svarat på kommentarerna också men jag kan säga här också att det är Villes stol, för att Ellas tvättas. Därav det höga nackstödet på lilla miniskatten :-)  Tänkte lika bra att säga eftersom det kommer ytterligare en bild på henne i stolen idag...men bra ni är uppmärksamma! ;-)

Nu ska jag krypa ner bredvid lilla sjuka frun och kolla på film i sängen. Vi jobbar inte riktigt samma smak då det gäller filmer. Hon gillar djupa filmer, andra världskriget är hon inne på nu och vill se, medan jag älskar svenska filmer. Jag blir så glad av dem, ja kanske inte Beck, Wallander och Arne Dahl för dem är spännande så dem får jag magsnurpa av haha...men jag älskar Sommaren med Göran, Stockholm boogie night och även andra glada som Mamma Mia, Imagine you and me och Brides maids.
Jo, jag gillar thrillers och sånt också men mest såna som ovan :-)
Får se vad det blir i kväll... En Beck tror jag hihi.

Lite bilder från veckan

Vårklädda tjejen i jacka från SVEA och chinos från Ullared,
samt snygga Nike skorna som hängt med sen Theodor var liten.
Lika fräscha än idag :-)

En som tycker om att gosa med sin lillasyster...
Fotade i smyg :-)

Stora killen som i år fyller 7 år!
Han har varit så hjälpsam hela veckan.
Ordentlig och trevlig. Ingen trots på hela veckan - skönt!

Lillasystern i huset


Såg nyinkomna snurrkjolar på Polarn och Pyret.
Så underbart söta!

Å dessa.....Ella drog o slet i de rosa men inte idag, sa mamma ;-)



God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar