In my life

In my life

tisdag 21 februari 2012

neXt

Igår på självaste fettisdagen åkte jag och Ella till Malmö en sväng och gick på köpcentrumet Entré. Ja, jag älskar shoppingcenter, som min fru sa till mig igår - Jag erkänner ;-)
Och på Entré finns en butik som heter next, en engelsk butik (tror jag) och de har alltid så annorlunda fina kläder. Har alltid sett fina tröjor, klänningar, skjortor och accessoarer när jag varit där. Kul med annat!
Hittade massor jag ville ha men tog inte kort på allt...jag fastnade på tjejavd. Sällan liksom :-D


Söt tisha som skulle vart söt på älskade lillasyster Ella

Denna hade vart passande i Ellas rum - så söööt balett mus :-)

Denna hade jag sååå svårt att släppa. Tänker fortf på den...
Varför köpte jag den inte. Underbart söt och med spets inunder.
ååhh...

Å denna som sommarjacka. Hur underbar var inte den på en skala!?
Ella vill ha, sa hon till mig. Inte idag, svarade jag.. Nu ångrar jag mig.
Nästa gång finns säkert inte storleken kvar :-/


Igår var det fettisdagen! VI gjorde hemma gjorda så klart.
Underbart goda! Frun gav högsta betyg *glad*.
Ja, baka KAN jag ;-)


Kram på er!

1 kommentar: