In my life

In my life

tisdag 28 februari 2012

MOLO vårnyheter

Vi fortsätter klädkollen och hittar MOLOS vårnyheter. Positiv till många av plaggen måste jag säga.
Gillar pastellfärgerna nu till sommaren och prickigt på Ella hade suttit som en smäck.
Hon är verkligen flickig av sig och jag tycker det är kul men jag tycker även det ska bli kul att klä henne i baggyjeans, converse och ett linne till lika väl som ballerina kjol i tyll med volangtröja till.
Ja, jag har olika klädstilar både på barnen och på mig själv. Kanske för att det finns så mycket fint att man liksom dör en liten smul varje gång man sitter och surfar runt...


Jättesöt prickig body (finns upp till stl.92)

Den här lilla bikinin då....Åhh...

Denna hade vart skön för Ella att ha på stranden i sommar...och på Cypern.

Jättesöta (tycker jag)

Ballong tema - frihet, vind, stränder, hav...Ale stenar haha.. Ja många tankar kring ballong kläderna.



Dessa kläder ovan hittar du på Lucky little me och deras hemsida hittar du HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar