In my life

In my life

måndag 27 februari 2012

Vårsnyggt på Stadium

Var förbi en vända inne på Stadium vid Svågertorp igår kväll innan klädpartyt och åååh vad jag älskar den nya butiken. Den är stor och har sjukt mycket mer grejjer, kläder och fler märken än alla andra Stadium butiker and I like it! :-)  Dessutom en stor skoavdelning med massa snyggingar på. I helgen hittade jag ett par dojjor jag vill ha och igår stod dem där på hyllan igen...Ett par vita Fred Perry skor *vill ha*.
Såg även en träningsjacka jag vill ha. Lite mesigt mintgrön men ja, jag gillade den ändå..




Det får nog bli denna Fred Perry skon till våren/sommaren.
Tycker den är jättefin och skön var den också, vilket är ett måste :-)

En liten del av alla skor som finns på Stadium Svågertorp

Nike träningsjackan som vill hänga med mig på mina pass. Oh yes, jag hörde
en viskning i mitt öra...


Tur man fyller år om ett par månader...Kanske kan man önska sig något
Nike aktigt då haha...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar