In my life

In my life

söndag 12 februari 2012

Pulkaåkning

Vilken härlig snödag idag också. NÄR vi kom iväg kan jag tillägga ;-)
Trotsig Ville som skrek åt det mesta...men en timme senare än vi tänkt var vi iväg så det var inte så illa.
När vi väl kom till backen så var barnen glada. Ella var trött och somnade perfekt i vagnen och sov nästan hela tiden vi var där. Killarna åkte och jag o Ida åkte. Lika kul tyckte vi nog alla att det var.
Isiga backar högt uppifrån så det gick undan kan jag säga haha. Backen från toppen är nog 100m om inte mer. Så en snowracer därifrån gjorde nästan att jag flög av.

Korv med bröd, hamburgare med bröd, kanelbullar och varm choklad hade vi. Värsta buffén :-)
Gott var det och mysigt var det!

När vi kom hem var vi alla sega och Ida tyckte jag o Ville skulle gå och sova, vilket jag inte tackade nej till. Det gjorde iof Ville men efter att ha sjungt Blinka lilla stjärna ca.6-7 ggr så sov han och jag var inte sen på.
Theodor spelade WII och slappade på det sättet och nu i eftermiddag blir det bara soft...
Snart kväll ju. Har lovat att läsa Sune för Theodor och ett bad på killarna ska också in innan läggdags.
När barnen lagt sig ska jag njuta av en liten tallrik glass och kolla på Wallander.


Glad Ville i backen

Theodor tyckte det var lite läskigt men kul i backen högt upp.

Älskade fru med lillprins
 Premiär åk för Ella innan vi skulle åka hem.
Hon gillade det...tjeeeejs, lilla tjejs.



Trött liten kille :-)
Myspys...naniga som bara den


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar