In my life

In my life

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Inte för att jag tycker att man måste fira denna dagen på något sätt, för kärlek ger jag ändå då till dem jag älskar varje dag...men jag tycker det är roligt att fixa och göra små saker för min familj och idag kände jag för det, just på alla hjärtans dag. Därför gick jag upp tiiiidigt och fixade paket, dukade och gjorde klart det mesta innan de andra kom upp. La varsin paket till mina små älsklingar och Theodor och Ville tyckte det var olidligt spännande då de kom upp och såg dessa paketen ,-)
Theodor som känner igen allas namn gick runt och kollade vad det stod på alla paketen.
Ida blev överraskad då hon kom upp också...det blev ingen jättefrukost som jag tänkt mig eftersom det var lite stressigt till skola och Idas jobb men det är ju tanken som räknas, eller hur?! :-)

Väntar på mina ällingar och på spisen görs det bacon och ägg
Innan frukosten fick de öppna sina paket :-)
Ella fick en baddräkt från Small Paul och en mössa från Lundmyr.
Så nu har alla barnen nya badkläder tills vi ska åka till Cypern :-)

Theodor fick en snygg t-shirt från Hummel och en tablettask med pusspiller ;-)
Ville fick en snygga tisha han också, fast från Diesel och med ett "gummitryck" på
bröstet, som han älskar att känna på. Han vill alltid ha tröjor med tryck på men de flesta
är ju rätt fula. Jag tycker inte om tröjor med Blixten, Baloo, Musse pigg o andra såna figurer på..
Men denna tyckte jag var jättesnygg!

Killarnas kläder kommer från Kidsbrandstore.se och Ellas kläder kommer från Babyshop.se


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar