In my life

In my life

onsdag 8 februari 2012

Blått är flott - flott för smått ,-)

Ja, där fick jag till det haha...men visst stämmer det!? Marint är väl flott till vår och sommar? Det tycker jag i alla fall och har alltid förknippat sommar med blått, vitt, fiskmåsar, glass, hav, snäckor och båtar.
Låter lite som Västkusten när jag tänker efter... Men jag gillar Västkusten. Smögen *mmmm*...
Jag kollade i alla fall in på hm.com igår efter att ha fått hem ytterligare en liten katalog full av fina barnkläder.
Mycket färg och tryck men ändå massor av stilrena kläder och marina kläder som dessa nedan.


Byxdressen var supersöt tycker jag. Tänk den på Ella med små söta Kavat sandaler till.
Tröjan hade vart fin till hennes beiga chinos till sommaren.
Den blå skjortan hade Ville vart superfin i med sina blå ögon och den prickiga koftan hade vart supersöt på Ella till den prickiga byxdressen i samma mönster.
Jeansshorts är ett måste till alla här i det Bergmanska hemmet, så i sommar kommer vi glida runt hela högen, både mammorna och barnen :-)
De randiga shortsen med skärp hade vart snygga på bröderna bus.


Kram från ett hem med längtan till våren och den smygande värmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar