In my life

In my life

tisdag 14 februari 2012

Bara ett par helger kvar...



Yes! Snart är det dags för den efterlängtade mässan som går av stapeln den 2 mars i Göteborg.
Som jag längtar och har längtat i 1½ år haha. Förra året hann jag inte åka dit, men jag o Ville gjorde mässan för 2 år sedan tillsammans med Sofie, en vän som ska med även i år och hennes syrra och min vän Lina. Sofie tycker väl inte det är lika kul som oss, men jag o Lina har lagt upp en plan. Vara där då de öppnar och gå hem när de stänger. Typ ;-)
Tur våra små tjejer tycker om att åka vagn och kolla läget, för både Ella och Linas dotter Pippi ska med.
Sover och har skrattfest, det tar vi hemma hos Linas syrra Sofie. Ja, en helg att se fram emot verkligen!

Gå gärna in och läs mer om mässan HÄR

Ska du dit?

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar