In my life

In my life

tisdag 28 februari 2012

Onsdag, torsdag, sen smäller det!

Ja, sen smäller det för invigningen av årets Baby & barnmässa i Göteborg!
Jag veeet att jag tjatar om denna mässa hit och dit, men ni anar inte vad jag längtar. Är man så barnsligt intresserad av barnkläder, barninredning och barnprodukter som jag är... Ja, då tycker man att såna här mässor är bland det roligaste man vet. Som Pippi Långstrump säger "Poliser är det bästa jag vet, näst rabarberpaj"..Så säger jag "Barnkläder är det bästa jag vet, näst träningskläder" haha..
Nästan samma sak. Eller? ;-)

Jag ser fram emot en massa sjyssta erbjudanden som det brukar vara på dessa tillställningar och NOVA STAR brukar inte ha så mycket rea på webbshopparna och fråga mig inte varför?! Men på barnmässan brukar man ha lite mer tur så jag hoppas på att hitta ett och annat till mina prinsar och min lilla prinsessa.
Jo, de har kläder men faktiskt inte mycket sommarkläder och definitivt inte kläder som passar till hösten, så jag kan minsann ta den chansen och köpa något. Dessutom fyller Ella snart år ;-P
Sen ska jag ha en tradition då mina barn börjar sitt sommarlov för första gången. De ska få en liten sommarlovspresent sista dagen i skolan. Kan ju dock vara något att ha och leka med på sommaren men jag ska införa den traditionen här hemma i alla fall. Tänkte på det häromdagen... Ville får också något så klart annars blir det många och stora krokotårar. Inte lätt att vara liten och inte förstå det där med paket...

Här är lite nyheter från ett av mina favoritmärken - NOVA STAR

En tuff kepa till Cypern kanske?

NOVA STARs jeans är bland de bästa och snyggaste jag vet.

För att inte tala om deras härliga mysbrallor med häng.

Snygg enkel zipjacket. Perfekt med såna på sommarkvällarna.


Dessa plagg ovan hittar du på babyshop och dit kommer du om du klickar HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar