In my life

In my life

lördag 11 februari 2012

Bra start på helgen

Igår frdag var toppen från morgon till kväll! Barnen glada (förutom Ella som var lite febrig och förkyld och därmed lite gnällig). Vi, jag och Ella tog en tur till Staffanstorp på fm och kollade in nya Kids & Friends, vilket skulle vara sååå stort och sååå bra men njae...jag blev nog lite besviken faktiskt. Tyckte inte alls det var det utbudet jag föreställt mig. Trodde det skulle vara mycket mer barnkläder och skor.
Så nä, bättre butiker har jag varit i ;-)

Väl hemma igen, efter en halvtimme så gick vi en runda i solen och sedan hämtade vi brorsorna på skola och dagis innan vi gick hem och gjorde fredagsmys mellis (små plättar).

Efter Idas jobb så lagade vi mat och efter det fredagsmys med barnen. Film och lite chips innan jag och Ida körde in till Lund för att gå på bio - En gång i Phuket. Så jääävla kul film. Alla i salongen började skratta innan ens handlingen hade börjat och så höll det på filmen igenom. Ja, det var en klockren film till mig och den kommer jag definitivt att köpa när den kommer ut på DVD :-D

Natten då? Jo, alla barnen sov heeeela natten så jag var utvilad i morse trots att vi la oss efter klockan ett.
Vår egna lilla hotellfrukost buffé med stekt kycklingkorv, stekt bacon, äggröra och stekt potatis (Allt för att Ville ska äta BRA). Han åt tre portioner haha... Bra innan det var dags för han och Ida att dra in till Lund och gå på Bamse-gympa :-)  SJälv har jag skickat iväg typ 20 vinnarmejl på tradera så snart blir det katjing!
Perfekt till vår resa i maj *längtar*. Ja, vi ska till Cypern hela familjen..men mer om det i ett annat inlägg ;-)

Idag ska jag ha kvalitetstid med Theodor och vi ska gå på Kinarestaurang (mätt bara av tanken). Han har frågat hur länge som helst och nu tyckte jag att det passade bra. Vi ska även hitta present till hans kompis E som ska ha kalas i morgon. Maskerad kalas :-)

I kväll blir det mello igen och så klart lördagsgodis till våra små killar. Själv hoppar jag det i kväll då jag tryckte rätt fint igår på bion. Får väl trycka lite morötter och dricka isvatten. Gott det med...ibland.



Lite snygga saker från märket Rice fanns på Kids & Friends

Och massa fina chabby chic i olika färger...fint och jag hade velat ha
sån stil om jag hade ett torp (som vi vill ha så småningom).



Älskar även Lexington!

Ella somnade gott i solen på hemvägen.
Tänk att få ligga nerbäddad i en varm åkpåse och bara som somna...
Gud så skönt!

Star Wars haha... Theodor tyckte det var jättekul att Ella
hade ett svärd o "fäktades" med. Prinsessan Leia ;-)


Dags att borsta tänderna - de fyra jag har :-D


Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar