In my life

In my life

torsdag 9 februari 2012

Ännu mer snö men inne är det underbart varmt och skönt

Hemmadag med fruset skelett bara man tittar ut. Ingen vidare väder men trots det har vi tagis oss luft till tårar från både Ville och Ella, så det fick bli att gå in igen. Jag valde att ha Ville hemma idag och vi har myst och han har varit ganska glad, vilket är kul när man ska umgås ;-)

När Theodor kom från skolan hade vi mysfika med kanelbullar och varsin cakepops. Sällan men när det väl händer så är man världens snällaste mamma haha. Efter det blev det spel på svt.se för Theodor eftersom han har speldag idag (han har själv valt ut tre dagar i veckan som han spelar på). Ville fick kolla på Karlsson på taket under tiden och Ella, hon gnällde mest. Varm. Feber? Ja, lite tror jag...

I kväll när Ida kommer hem ska jag iväg och träna. Äntligen! Har lust att sola också men vill vänta lite till pga av tatueringarna jag gjorde för ett tag sedan.


Dagens cooling!
Hoodie från Ralph Lauren och byxor från Polarn.

YO!


Ville, han gick och hämtade fotot på han och moster Lovisa och satte sig på sin
stol i köket och bara tittade på kortet och sa "monna monna"... sen började han sjunga
Blinka lilla stjärna för henne på kortet haha. Så underbart sött så jag smälte lite ett tag.

Ville saknar "monna" (moster Lovisa)

I egna tankar under lunchen...
Vem tänker han på mån tro? ;-)


Kram på er!

1 kommentar:

  1. hej fining! Gud sååå cool hon är i sin lilla hood, underbar!!

    jag ska ha partyt med en annan tjej, hemma hos henne! och vi är tyvärr redan 20, men det blir lätt ett party till hösten också, då sak jag komma ihåg dig!!!
    om du vill och hittar ngn på nätet och inte vill vänta till webshoppen öppnar, kan jag ju köpa det åt dig!
    kram

    SvaraRadera