In my life

In my life

fredag 10 februari 2012

Underbara fredag!

Theodor lämnad på skola, Ville på dagis, Ella sover och jag njuter av en frukost i tystnad. Har helt snöat in på kokt ägg med lite majonnäs på. Helst knäcke med rökt skinka till också :-)
Tycker jag något är så himla gott kan jag äta det hur länge som helst och känner ett enormt sug. Just nu känner munnen att den vill ha kall O´boy också men vilken tur att pulvret är slut ;-)
I kväll är det nämligen fredagsmys och en mycket efterlängtad egentid med min kära fru. Lovisa ska vara barnvakt så vi kan gå på sena bion - den nya med Peter Magnusson (En gång i Phuket). Tycker han e så kul och både jag och Ida älskar hans förra film - Sommaren med Göran. Så jäkla kul film :-)
Så i kväll slår vi på stort...Candy People och sen vidare till SF ;-)

Igår var det ju riktigt skitväder medan det idag är underbart väder ute! Klarblå himmel och sol och inte en tillstymmelse av blåst. Perfekt med andra ord. Nästan... Lite varmare skulle inte skadat.
Jag och Ella ska till Staffanstorp när hon vaknar och besöka nya Kids & Friends. 700kvm med bara sjyssta märkeskläder och inredning med min smak.

Se om jag kan ta lite bilder där så ni får se :-)


Kram banan!

1 kommentar: